top of page
Zoeken
  • Winny de Ruiter

Twee en een halve week: de oogjes en oren zijn open en ze kunnen al waggelend naar mama toe lopen!

Jolynn is nog steeds een toegewijde moeder. Ze is al wel meer bij ons in de kamer of keuken maar al na een half uur kijkt ze me aan en loopt naar de deur.

Dan maak ik hem open en dan gaat ze naar haar kleintjes toe.

Jenna loopt dan meestal mee maar Jolynn gaat er altijd voor staan zo van: het zijn MIJN baby's!

Ik heb nu korte periodes de warmte lamp uit staan en dan liggen ze heerlijk tegen elkaar aan, lekker warm.

Het gaat gelukkig gewoon prima! Ze maken ook al leuke (blaf)

geluidjes en ik zie al kwispelende staartjes!

Vanmiddag mochten Jolynn en Jenna lekker even rennen in het bos.. Heerlijk!


94 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page