top of page
Zoeken
  • Winny de Ruiter

Jenna in haar negende en laatste week van haar zwangerschap...


Vandaag was een uitzonderlijk warme septemberdag..Jenna, zo op het laatste van haar zwangerschap, maakt nog een erg kwieke indruk, is nieuwsgierig, loopt achter me aan, trekt zelfs nog een korte sprint door de tuin. Waarna ze hijgend op een koele stenen vloer neerploft. Nog steeds erg veel trek in lekkere hapjes. Ik heb nu extra pens en eend in blik voor haar als ook heerlijke runderoren om op te kluiven. Vanavond hebben we haar broek en haar tepeltjes vrij geknipt van haar mooie witte haren zodat de pups straks goed erbij kunnen om te drinken. Wat ben ik toch benieuwd hoe de pups er uit zien.... Bovenal hoop ik dat de zwangerschap goed zal verlopen en dat moeder en pups gezond en wel de bevalling doorkomen en een goede start maken! Op de kamer waar de werpkist staat, zijn alle spulletjes die ik misschien nodig zal hebben, al klaar voor gebruik..

Morgen hierover meer... Vanaf dinsdag zal ik 'snachts bij haar op de kamer slapen..

Vrijdag 18 september is ze uitgerekend. Haar temperatuur was vanavond 38 graden.

Begin temperatuur was 37,6, toen 37,3 dus ik zal zien wat het morgen is..Wordt vervolgd!


124 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page